نوشته های مرتبط: به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

از تمرکز خود در محیط کار، محافظت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

صرف نظر از این که چه کسب‌و‌کاری دارید،‌ داشتن تمرکز از مهارت‌های اساسی و پیش‌نیاز موفقیت و افزایش کارایی در هر فعالیتی است.

چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

روش‌های گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاق‌مدار در سازمان وجود دارد. پیاده‌سازی‌ برخی از این راهکارها دشوار نیست و می‌توان تقریبا آن‌ها را در همه‌ سازمان‌ها به‌کار گرفت.

مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما می‌شود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامه‌ریزی کنید.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.

کار کردن در استارت‌آپی که بنیان‌گذار آن یک میلیونر بازنشسته است!

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۰/ ۱۸ دقیقه

هستند افرادی که پس از بازنشستگی به فکر راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار کوچک و سرگرم‌کردن خود باشند؛ اما کار کردن در استارت‌آپ‌ آن‌ها، در کنار ایجاد فرصت‌ها، گاهی اوقات چالش‌برانگیز است.

عادت‌هایی که از شما یک کارمند موفق استارت‌آپی می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

جدا از ویژگی‌های ساختاری و مدیریتی، کارکردن در استارت‌آپ‌ها شرایط ویژه‌ خودش را دارد و هرکس نمی‌تواند یک کارمند موفق استارت‌آپی شود.

چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفه‌ای انتقاد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسب‌و‌کار هستند؛ اما باید به‌صورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.