نوشته های مرتبط: کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
یک دست صدا ندارد
کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.
شاد بودن، موفقیت شما در محیط کار را تضمین میکند
شاد بودن یک امر درونی است و باعث افزایش میزان انرژی و بهرهوری میشود. اگر به دنبال پیشرفت کردن در محیط کار هستید، باید از خودتان شروع کنید.
چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟
یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راهحل قطعی این مشکلات نیست.
استراتژی دورکاری، کسبوکار کوچک شما را جهانی میکند
استخدام همکاران دورکار میتواند کسبوکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.
برترین کارمندان دنیا چه عادتهایی دارند؟
کارمندان برتر هر کسبوکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال میکنند.
برای کارمندان، یک مدیر تمامعیار باشید
بهعنوان یک مدیر، در پی برقراری رابطه مناسب با کارمندانتان باشید تا آنها نیز با انگیزهتر کار کنند.
چرا از مدیر خود ناراضی میشویم؟
در این مطلب آمار جالب توجهی خواهیم دید از میزان نارضایتی کارمندان از مدیران و دلایل نارضایتی آنها.
خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیدهای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.