نوشته های مرتبط: کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
در راهبری کسبوکار، قدرت مطلق سودی ندارد
راهبری کسبوکار بهمعنی قدرت بیحدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزهبخشی به کارمندان به کار گرفته شود.
پیش از استعفا، این نکات را حتما مدنظر قرار دهید
یکی از سختترین کارهایی که افراد ممکن است در زندگی مجبور به انجام آن باشند استعفا و ترک کردن محیط کار است؛ حتی اگر از کارشان رضایتمندی کافی نداشته باشند.
با تبعیض در محل کار، مقابله کنید
تبعیض و پارتیبازی در محیط کار، در طولانیمدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه میشود.
از تمرکز خود در محیط کار، محافظت کنید
صرف نظر از این که چه کسبوکاری دارید، داشتن تمرکز از مهارتهای اساسی و پیشنیاز موفقیت و افزایش کارایی در هر فعالیتی است.
چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
روشهای گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاقمدار در سازمان وجود دارد. پیادهسازی برخی از این راهکارها دشوار نیست و میتوان تقریبا آنها را در همه سازمانها بهکار گرفت.
کار کردن در استارتآپی که بنیانگذار آن یک میلیونر بازنشسته است!
هستند افرادی که پس از بازنشستگی به فکر راهاندازی یک کسبوکار کوچک و سرگرمکردن خود باشند؛ اما کار کردن در استارتآپ آنها، در کنار ایجاد فرصتها، گاهی اوقات چالشبرانگیز است.
عادتهایی که از شما یک کارمند موفق استارتآپی میسازند
جدا از ویژگیهای ساختاری و مدیریتی، کارکردن در استارتآپها شرایط ویژه خودش را دارد و هرکس نمیتواند یک کارمند موفق استارتآپی شود.
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.