نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سی‌ام)

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

ارزان‌فروشی، فروش مداوم شما را تضمین می‌کند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

فروش بخشی از بازاریابی است و به‌شدت با آن در هم آمیخته است؛ به‌طوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار دشواری است.

استودیوهای استارت‌آپ: ایده از ما، کسب‌وکار از شما!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

استودیوی استارت‌آپ جایی است که روند استارت‌آپ‌ها با ایده شروع می‌شود، نه با کارآفرین.

بازار بکر کسب‌وکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۲۳ دقیقه

در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسب‌وکارها می‌پرداخت.

حل مشکل سرمایه استارت‌آپ‌ها، با حمایت‌های اصولی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

مهدی تقوی: «به اعتقاد کارشناسان، تقویت سرمایه‌ای و حمایت‌های اصولی و حرفه‌ای از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه یا خطرپذیر، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارت‌آپ‌هاست.»