نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فرآیند همسوسازی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
شکست را مقدمهای بر پیروزی کنید
اینکه نتیجه نهایی یک شکست چه باشد، تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. برخی شکستها میتوانند مقدمه پیروزیهای بزرگ آتی باشند.
خیزش عربستان برای جذب سرمایه و استارتآپهای جهانی
عربستان با راهاندازی برنامهای جدید با عنوان «فرود آسان» قصد دارد فناوریها و استارتآپهای نوظهور از سراسر جهان را در این کشور گرد هم آورد.
چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟
عوامل زیادی در تاثیرگذار بودن رزومه دخالت دارند و این عوامل با گذشت زمان تغییر میکنند؛ بنابراین اطلاع داشتن از آخرین تغییرات به نفع متقاضیان کار خواهد بود.
مراحل ضروری در برندسازی کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پنج اصل نوپای ناب
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.