نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)
اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
راهنمای بازگشت بهکار پس از یک وقفه نسبتا طولانی
بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری میخواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل جدیدتان ضروری است.
اگر کارآفرینی پرمشغله هستید، این ورزشها را فراموش نکنید!
در این مطلب به معرفی و شرح فواید چند ورزش ساده اما تاثیرگذار ،خصوصا در بهبود عملکرد افراد پرمشغله، میپردازیم.