نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت پنجم)

چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

تنها ۵ درصد از مشتریان بازار پوشاک، به خرید اینترنتی محصولات این حوزه علاقه‌مند هستند؛ در این پرونده ویژه، به تحلیل این موضوع و بررسی دلایل آن می‌پردازیم.

نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۱/ ۱۷ دقیقه

نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالش­های پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.

رک‌گویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیم‌های استارت‌آپی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

رک‌‌گویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

از نظر مدیران شرکت‌های بزرگ، یک کارمند خوب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در این مطلب به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵/ ۵ دقیقه

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.

چرا راهبران باهوش کسب‌وکار شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

بیشتر کسب‌و‌کارها را افراد بسیار باهوش اداره می‌کنند؛ اما وقتی این کسب‌و‌کارها با شکست مواجه می‌شوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.