نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه(قسمت بیستوهشتم)
جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
توجه به کسبوکار، اشتغال و فضای مجازی در دستور کار برنامه توسعه ملی در سالهای پایانی قرن چهاردهم شمسی است.
نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
حضور در یک اکوسیستم تبلیغاتی آنلاین، مهمترین کار هر نامزد انتخاباتی است.
تلفن همراه را به میکروسکوپ تبدیل کنید
لنزهای بلیپس روی تلفنهای همراه هوشمند نصب میشوند و امکان عکاسی ماکرو را به کاربران میدهند.
کارواش استارتآپی برای تمیز کردن ماشین در محل
اسپارکل با فرمول خاص خود و استفاده از پارچههای تجزیهپذیر، مصرف آب را به حداقل رسانده است.
مسیر موفقیت استارتآپها در رویدادهای نمایشگاهی
حضور درست در یک نمایشگاه میتواند بر آینده استارتآپ تاثیرات بزرگی بگذارد.
چهار ویژگی برای شروع کارآفرینی
هر اتفاقی در تجارت و کار شما بیفتد، مسئول اول و آخر آن خود شما هستید.
مردم گرایش بیشتری به اپلیکیشنهای ایرانی دارند
گزارش سالیانه استفاده و تولید اپلیکیشن کافهبازار، نکات مهمی را در خود جای داده است.
موانع زیاد، روند توسعه کارآفرینی را کند کرده است
سلجوقی: هر کسبوکار نوپایی در روندی تکرارشونده میتواند علاوه بر تولید، به افزایش ثروت ملی و اشتغالزایی مجدد کمک کند.