نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)

مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

فروش بخشی از بازاریابی است و به‌شدت با آن در هم آمیخته است؛ به‌طوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار دشواری است.

راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با اتصال نرم‌افزار CRM به وب‌سایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

شما با اتصال نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وب‌سایت خود، می‌توانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمع‌آوری و تجزیه‌و‌تحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از فرسودگی در مدیریت کسب‌وکارتان پیشگیری کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برابر است با قبول کردن مسئولیت‌های جدید و زیاد. چگونه می‌توان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟

چگونه با اطمینان خاطر ایده استارت‌آپی خود را به دیگران بگوییم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان صاحب یک ایده استارت‌آپی، باید محتاطانه عمل کنید. در این مطلب به ۴ نکته ضروری که پیش از به‌اشتراک گذاشتن ایده خود باید در نظر داشته باشید می‌پردازیم.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.