نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از فرسودگی در مدیریت کسبوکارتان پیشگیری کنید
راهاندازی یک کسبوکار برابر است با قبول کردن مسئولیتهای جدید و زیاد. چگونه میتوان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟
چگونه با اطمینان خاطر ایده استارتآپی خود را به دیگران بگوییم؟
شما بهعنوان صاحب یک ایده استارتآپی، باید محتاطانه عمل کنید. در این مطلب به ۴ نکته ضروری که پیش از بهاشتراک گذاشتن ایده خود باید در نظر داشته باشید میپردازیم.
راز موفقیت استارتآپهایی که ماندگار میشوند
درصد زیادی از استارتآپها شکست میخورند و تنها درصد کمی از آنها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آنها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.