نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
سرمایهگذاری خطرپذیر چگونه عمل میکند؟
مهمترین منبع جذب سرمایه برای استارتآپها سرمایهگذاری خطرپذیر یا جسورانه است.
برای کارآفرینی محدودیت وجود ندارد اما آموزشها باید به درستی انجام شود
به مناسبت هفته کارآفرینی رویدادی با عنوان «مسیر درست کارآفرین شدن» بهصورت آنلاین توسط شتابدهنده دیموند برگزار شد.
فیسبوک به ماجراجویی در دنیای ارزهای دیجیتال ادامه میدهد
فیسبوک بهتازگی یکی از استارتاپهای خوش آتیهی ارزهای دیجیتال را خریداری کرده است؛ اما این خرید، پایان راه بلندپروازیهای فیسبوک نیست.
بررسی اکوسیستم موفق کسبوکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور
وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبهبندی استارتآپها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارتآپها در رتبه 48 قرار دارد.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.