نوشته های مرتبط: در نخستین انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی چه گذشت؟
دعوت مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیتهای کسبوکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا
انجمن کسبو کارهای اینترنتی طی بیانیهای مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت های کسبوکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا دعوت کرد.
به جای اتهامزنی بیهوده از ظرفیت دیجیکالا استفاده کنید
نمایندگان مجلس: در شرایط بحران بیدلیل به کسب و کارهای استارتاپی همچون دیجیکالا اتهام وارد نکنیم و باید فداکاریهای آنها حمایت شود.
گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجیکالا کذب است
دیجی کالا طی بیانیهای با عذرخواهی از ۸ هزار مشتری خود که از نقاط دور و نزدیک کشور این ۳۴ هزار ماسک را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که این ماسکها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، قرار دارد و در نتیجه قادر به ارسال سفارش آنها نیست.
پیشنیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی
امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمیتوانند در دنیای کسبوکار موفق شوند و به مجموعهای از مهارتهای اصلی و فرعی نیاز دارند.
گزارش تحلیل فضای استارتآپی ایران در سال ۹۸ منتشر شد
سازمان نظام صنفی رایانهای کشور (نصر) در گزارش «فضای استارتآپی ایران» به تحلیل زیست بوم فضای استارتاپی کشور پرداخت.
برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین
براساس آمار، برندهای خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جستوجو میشوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکارهایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟
۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجیکالا چه گذشت؟
دیجیکالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیدهای از آمار و دادههای گروه دیجیکالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرفکننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.