نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
صفر تا صد راهاندازی استارتآپ در ايران (قسمت اول)
به دنیای استارتآپها خوش آمدید! اگر رویای راهاندازی استارتآپ در سر دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب گامبهگام شما را تا راهاندازی استارتآپتان راهنمایی کنیم.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
ارادههایی که به کمک ایدههای نو، جهان را متحول کردند
طرح یک ایده موفق تنها اولین مرحله از مسیر کارآفرینی استارتآپی است. آنچه میتواند واقعا شما را موفق کند، اراده و پشتکار شما است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
ویژگیهای ذاتی و ضروری یک کارآفرین موفق چیست؟
تحقیقات نشان میدهند که کارآفرینی موفق، احتمالا مستلزم مجموعهای از خصوصیات ذاتی و ژنتیکی است. مجموعه رفتارها و خلقیات شما، احتمال موفقیتتان را در این حرفه مشخص میکند.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.