نوشته های مرتبط: «اتحادیه کسبوکارهای مجازی»، بسیاری از مشکلات استارتآپها را برطرف میکند
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارتآپی کشور
سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب میآید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایهگذاری در طرحهای نوآورانه و پروژههای فناورمحور است.
نگاه ویژه مجلس به استارتآپها و سرمایهگذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارتآپها به شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.
پرسشهای مهمی که هنگام نقص فنی باید بپرسید
نقص فنی بسترهای الکترونیک کسبوکار شما میتواند به یک بحران قانونی و اقتصادی منجر شود؛ برای جلوگیری از این نتیجه، پرسیدن چهار سوال مهم از تیم IT ضروری است.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
حمایت ۸۰۰۰ میلیارد ریالی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر
علی قربانی: «در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، برای حمایت از ویسیها که شریان اصلی کمک به استارتآپها هستند، نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار (۸۰۰۰ میلیارد ریال) از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.»
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.