نوشته های مرتبط: چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

دوره‌ نگاه از بالا به پایین و فعالیت‌های رباتی کارمندان در شرکت‌ها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی می‌توان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.

بهره‌وری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما مایل هستیم بیشترین کار را در کمترین زمان انجام دهیم و در واقع بهترین میزان بهره‌وری را داشته باشیم؛ اما گاهی برخی رفتارها با این هدف، دقیقا مخالف آن‌چه انتظار دارید نتیجه می‌دهند.

چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

روش‌های گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاق‌مدار در سازمان وجود دارد. پیاده‌سازی‌ برخی از این راهکارها دشوار نیست و می‌توان تقریبا آن‌ها را در همه‌ سازمان‌ها به‌کار گرفت.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما می‌شود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامه‌ریزی کنید.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.