نوشته های مرتبط: چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
تبدیل کارمندان شرکت به افرادی شایسته رهبری
تلاش برای پرورش کارمندان فعلی به افرادی شایستهی رهبری بسیار مهم است زیرا هر کسبوکاری به وجود نمایندهای از طرف رهبر شرکت نیاز دارد.
ابراز ناخشنودی بنیانگذاران واتساپ از کار در مقر فیسبوک
برطبق نقل قول افراد نزدیک به جان کوم و برایان اکتوم، بنیانگذاران پیامرسان واتساپ از کار در مقر فیسبوک نفرت داشتند.
۵ درس مدیریتی ابرقهرمانان مارول
به تازگی ابرقهرمانان مارول توانستهاند با حضور خود در پردهی نقرهای، تمامی رکوردهای فروش سینما را در زمینهیهای مختلف بشکنند و طرفداران فیلمهای کمیک بوکی ده سال است که ماجراهای هیجانانگیز آنها را دنبال میکنند.
مهارت راهبری کسبوکار را در زندگی روزمره خود تمرین کنید
اگر در طول زندگی خود با تمرینهای روزمره برای راهبری کسبوکار تمرین کنید، قطعا در زمان پیشنهاد مسئولیت، آن را با آغوش باز خواهید پذیرفت.
امنیت روانی، کلید طلایی موفقیت در حل مسئله
مطالعات نشان میدهند در گروههای کاری خلاق و موفق، افراد بدون ترس نظرات خود را بیان میکنند و هیچ نگرانی از بابت قضاوت شدن ندارند. به بیان دیگر، فضای همکاری در چنین تیمهایی از لحاظ روانی امن است.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهرهوری
بسیاری از توصیههایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهرهوری میشنویم، فاقد قطعیتاند و ما را به نتیجه دلخواه نمیرسانند.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.