نوشته های مرتبط: چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
تفاوتهای مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟
محققان میگویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بیکفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماریهای روانی جدی قرار دارند.
هوش هیجانی؛ نیمه پنهان مدیران تاثیرگذار
در این مطلب، برخی از صفات و ویژگیهای افراد با هوش هیجانی بالا را بررسی میکنیم.
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسبوکار
سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
مهارت حل مسئله، از مهارتهای لازم و حیاتی برای هر فعال کسبوکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.
بر چالشهای راهبری تیم خود غلبه کنید
راهبری هنر انعطافپذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روشهای مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث میشود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.