نوشته های مرتبط: استارتآپهایی که چهره فوتبال را عوض کردهاند
به گذشته فکر نکنید، از آینده نترسید
ذهن ـ آگاهی به شما کمک میکند تا از اشتباهات در کسبوکار خود اجتناب کنید و با مشاهده فرصتهای پیشرو، رشد چشمگیری داشته باشید.
بات ها؛ مقلدانی بیاحساس
چتباتها در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشتهاند، اما این رشد باعث نخواهد شد تا آنها جایگزین انسانها شوند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه(قسمت بیستوهشتم)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت چهارم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
تقسیمبندی بازار یک امر مهم در زمینه شروع هر کسبوکاری است.
دانشنامه استارتآپی
در این نوشتار با مفاهیمی از قبیل کمینه محصول قابل عرضه، نمونهاولیه، نسخه نمایشی، مشتری سازی و گونه بازار آشنا خواهید شد.
استارتآپها؛ بنگاههای خدماتی یا عوامل توسعه؟
بر اساس تعاریف، استارتآپها با به کارگیری فناوریهای نوین، «محصول» یا «فرایند» یا «خدمات نوآورانه» ارائه میکنند تا بازار بزرگ مشتریان خود را پوشش دهند.