نوشته های مرتبط: استارتآپهایی که چهره فوتبال را عوض کردهاند
محدودیت احتمالی و بزرگ اپل در انتظار استارتآپهای ایرانی و کاربران آیفون
اپل به دنبال محدودسازی استفاده از «گواهی توسعهدهنده سازمانی» (Enterprise Developer Certificates) است. این گواهی به شرکتها اجازه میدهد تا یک اپلیکیشن را جدا از فضای اپ استور، به شکل مستقیم در اختیار مخاطب مورد نظرشان در سازمان خود قرار دهند.
ادغام واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک
فیسبوک میخواهد با ترکیب فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ یک پلتفرم پیامرسان جدید و یکپارچه ایجاد کند. کاربران این اپلیکیشنهای متعلق به فیسبوک قادر به دادن پیام به یکدیگر خواهند بود ولو فقط یکی از آنها را نصب کرده باشند.
پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
تیمهای فوتبال، با افزایش درآمد به فکر افزایش فعالیت در شبکههای اجتماعی نیز هستند. در این مطلب با ۲۰ تیم پرطرفدار در رسانههای اجتماعی آشنا میشویم.
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
هوش مصنوعی پس از یک میلیون بار شبیه سازی قهرمان جام جهانی را پیش بینی کرد
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ موسسات مختلفی در حال پیش بینی برنده نهایی این رویداد بزرگ هستند و حالا نوبت به گلدمن ساکس رسیده که شانس خود را بیازماید.
پنج فناوری که دنیای ورزش را تغییر دادند
کدام تکنولوژیها بیشترین تاثیر را بر ورزش حرفهای داشتهاند؟
مسابقه ایدهپردازی اپلیکیشنهای نجومی برگزار میشود
پذیرش آثار به این مسابقه از اول خردادماه جاری آغاز میشود و تا ۳۱ شهریور علاقهمندان میتوانند آثار خود را به این دوره از مسابقات ارسال کنند.