نوشته های مرتبط: کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
علیبابا، غول چینی تجارت الکترونیک
شرکت علیبابا، یکی از شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک، توانسته است در این بخش رتبه اول در چین و رتبه ششم را در دنیا کسب کند.
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.
سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسبوکار
سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
مهارت حل مسئله، از مهارتهای لازم و حیاتی برای هر فعال کسبوکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.
بر چالشهای راهبری تیم خود غلبه کنید
راهبری هنر انعطافپذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روشهای مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث میشود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.