نوشته های مرتبط: برندی با رویای آینده پایدار
فناوری مبتنی بر اسکایپ، به افراد ناشنوا کمک میکند
شرکت ژاپنی شورکو قصد دارد با ارائه سرویسهای تفسیری مبتنی بر اسکایپ، به افراد دارای اختلال شنوایی کمک کند.
قانون ۲۰/۲۰/۲۰، محبوبیت استارتآپ شما را تضمین میکند
قانون ۲۰/۲۰/۲۰ یک راه ارزان، سریع و آسان برای سنجش میزان ماندگاری یک استارتآپ است و مشخص میکند که عمر آن زودگذر است یا تقاضای خوبی دارد و شانس آن زیاد است.
از مدیریت پروژه در بستر اینترنت تا تحولی بزرگ در نظام آموزشی
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
جوانان خلاق و نوآور، زمینهساز شکوفایی ظرفیتهای استانی
سورنا ستاری: شرکتهایی که بتوانند با هزینههای معقول و مبتنی بر فناوری جدید، به حل مشکلات استانی بپردازند، مورد حمایت قرار میگیرند
جایگاه آسیا در پرورش فناوریهای نوین
به گزارش سازمان جهانی مالکیت معنوی آسیا (WIPO)، چین، ژاپن و کره در میان ۷ کشور برتر با حداقل ۴ مرکز نوآوری هستند.
راهاندازی استارتآپ ۱۱۰ میلیون دلاری تولید شامپو
استارتآپ فانکشنآوبیوتی، به شما این امکان را میدهد که بر اساس نوع موهای خود، شامپو و نرمکننده سفارشی تحویل بگیرید.
لوازم خانههایمان در آینده چگونه خواهد بود؟
شرکتهای فناوری آغاز به ساخت دستگاههایی کردهاند که به صورت هماهنگ و هوشمند، جزئی از خانههای ما خواهند شد.
مهمترین دلیل مرگ ایدههای خوب استارتآپی
«غرور اختراع» یکی از رایجترین دلایل مرگ ایدههای خوب است، قبل از آن که فرصت رشد به آنها داده شود.