نوشته های مرتبط: در ماراتن شبکههای اجتماعی، پیشگام باشید
ادغام واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک
فیسبوک میخواهد با ترکیب فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ یک پلتفرم پیامرسان جدید و یکپارچه ایجاد کند. کاربران این اپلیکیشنهای متعلق به فیسبوک قادر به دادن پیام به یکدیگر خواهند بود ولو فقط یکی از آنها را نصب کرده باشند.
تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد
مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزشترین شرکت جهان پیش رفت.
برای حل مشکل اینستاگرامهای غیررسمی با مرکز ماهر تعامل داریم
بعد از انتشار گزارشی از سوی مرکز ماهر و افشای نام بسیاری از اپلیکیشنهای غیر رسمی مرتبط با اینستاگرام که اطلاعات کاربرانشان را سرقت میکنند و همچنین تاکید بر افشا شدن اطلاعات یک میلیون کاربر ایرانی اینستاگرام، هنوز برخی از این اپلیکیشنها در مارکتهای اندرویدی فعال هستند.
بررسی اکوسیستم موفق کسبوکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور
وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبهبندی استارتآپها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارتآپها در رتبه 48 قرار دارد.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.