نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
اشتغالزایی در صنایع معدنی با کمک استارتآپها
استارت آپ چند سالی می شود که در ایران نیز رونق پیدا کرده است. برگزاری رویداد های مختلف و گردهمایی های متعدد در طول سال های گذشته کمک کرده تا همزمان با دیگر کشور ها، کاربران ایرانی نیز در تب و تاب استارت آپ راه انداختن قرار بگیرند.
افزایش فروش در ۳ ثانیه
با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.
حمایت ویژه از استارتآپ ها ضرورت دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارتآپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار میگیرد.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور میتوانید از یک وبینار برای توسعه کسبوکارتان استفاده کنید؟
خالق شبکه جهان گستر وب به دنبال توسعه اینترنت امن
اینترنت به شکل امروزیاش چیزی نیست که تیم برنرز لی خالق آن همواره در تصوراتش ترسیم می کرده. بله این شبکه امکان تعامل، ارتباط، خرید و بسیاری فعالیت های دیگر را برای همگان فراهم می کند با این حال اما یکی از مشخصه های اصلی اش در آغاز فعالیت را از دست داده و آن کنترل بر داده ها و حفظ حریم خصوصی است.