نوشته های مرتبط: مرحله تبدیل در «ای‌نتورک» چگونه انجام می‌شود؟

ارتباطات یکپارچه‌ای که ضامن هویت برند شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

چگونه از کسب‌وکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۷ دقیقه

کسب درآمد بیشتر، دغدغه‌ بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

با رشد شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

فروش بخشی از بازاریابی است و به‌شدت با آن در هم آمیخته است؛ به‌طوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار دشواری است.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.