نوشته های مرتبط: توئیتر چگونه شکل گرفت؟
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
پیپال، یکهتاز میدان فینتک
افزایش ارزش سهام پیپال، توجه زیادی را به خود جلب کرده و پیپال را دوباره به بالاترین سطح درآمدی در چند سال اخیر رسانده است.
۱۳ ستون بنای کارآفرینی ایران
بیش از صدها مجموعه دولتی و خصوصی توانایی توسعه و گسترش اکوسیستم کارآفرینی کشورمان را دارند و در این مطلب آنها را معرفی میکنیم.
میزان سرمایهگذاریهای فعلی، در حد شوخی است
ناصر غانمزاده، مدیر شرکت سرمایهگذاری جسورانه اُپاتان از حجم کم سرمایهگذاری در ایران میگوید.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
استارتآپهای ورزشی هزار رنگ
اکنون در هند، بهترین زمان برای سرمایهگذاری بلندمدت و به وجودآوردن تحولی اساسی در حوزه ورزش این کشور است.
به جای مسدود کردن استارتآپها به بهانههای واهی، به کارآفرینان دلگرمی دهیم
رضا الفتنسب: برخی نهادها بهجای تشویق و حمایت، با برقراری موانع بیشتر و بروکراسیهای طاقتفرسا، مشکلات زیادی در مسیر فعالیت کارآفرینان ایجاد کردهاند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.