نوشته های مرتبط: سرمایهگذاری خطرپذیر چگونه عمل میکند؟
نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید
معرفی یک محصول چالش بزرگی برای استارتآپها است؛ بسیاری از سرمایهگذاران بعد از چنین رویدادهایی در مورد ارزشمند بودن یا نبودن استارتآپ تصمیم میگیرند.
به قلکهای خود دست نزنید!
برای راهاندازی کسبوکار خود از کمترین منابع موجود، بیشترین بهرهبرداری را انجام دهید.
استارت آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت سوم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نقش استارتآپها در حل بحران بیکاری
براساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار سال ۹۵ که توسط مرکز آمار ایران منتشر شد، نرخ بیکاری در سال گذشته با افزایش ۱.۴ درصدی، ۱۲.۴ درصد اعلام شد.
استارت آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت دوم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
موانع رشد تجارت الكترونيك در كشور
یک کارشناس با اشاره به موانع رشد تجارت الکترونیکی در کشور، تعدد وجود مراجع و متولیان مختلف را برای حوزه کسب و کارهای اینترنتی یک عامل بازدارنده و دست و پاگیر توصیفکرد.
استارت آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت اول)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نشانههایی که به شما میگویند باید از استارتآپ خود دست بکشید
بررسی دلایل شکست کسبوکار، به کارآفرینان کمک میکند راههای پیشروی خود را بشناسند و با آگاهی و تدبیر بیشتری به قدمهای بعدی خود فکر کنند.