نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
برگزاری رویداد «استارتآپ ویک» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رویداد «استارتآپ ویک» با حضور جمعی از فعالان حوزه استارتآپها از 12 الی 19 مردادماه 1397 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.
معاونت علمی و بانک مرکزی خط مستقیم برقرار کردند
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مورد مشکلات شرکت های دانش بنیان با توجه به نوسانات ارز گفت: یک خط مستقیم برای حل مسائل این شرکت ها با بانک مرکزی راه انداخته ایم که موجب حل مشکل بسیاری شرکت ها شده است.
دومین رویداد استارتآپ هنر برگزار میشود
مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان دومین رویداد استارتآپ هنر را با هدف آموزش عملی مفاهیم کارآفرینی و کسبوکار به دانشجویان برگزار میکند.
ایده استارتآپ را با این روشها پیش از اجرا ارزش گذاری کنید
در تدوین طرح کسبوکار به منظور پیشگیری از شکست باید قبل از اجرای ایده با توجه به معیارهای مناسب، آن را ارزشگذاری و امکانسنجی کنید.
استارتآپها به کمک کشاورزی میروند
نایب رئیس اتاق بازرگانی با تاکید بر ضرورت حضور استارتاپها در صنایع مختلف از جمله کشاورزی گفت: استارتآپها میتوانند ظرفیتهای خود را اعم از بازار دسترسی، تجارب، دانش و بینش حرفهای خود وارد اکوسیستم استارتآپی کنند و درصد مناسبی از بودجه بنگاهها باید به سرمایهگذاریهای خطرپذیر اختصاص یابد.
معرفی برترین محیط های کاری مدرن جهان
فضای کاری یکی از مهمترین مواردی است که میتواند رضایت کارمندان را در پی داشته باشد.