نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
هفت نکته برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار
در یک نگاه، لوگوی کسبوکار شما، نشاندهنده فعالیت شرکت شما و بیانکننده ماموریت آن است.
انواع سرمایه در کسبوکارهای نوپا
با کمک یک متخصص امور مالی، مطمئن شوید سرمایه کافی برای شروع و رشد کسبوکار خود را دارید.
از پیپینگ رفع فیلتر شده تا استارتآپی که بانکدار شد
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
شتابدهندهها میتوانند به کانونهای اشتغالزایی کشور تبدیل شوند
خاناحمدی: شتابدهندهها، کشور را به سمت اقتصاد دانشبنیان پیش خواهند برد.
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
مشارکت نیروی کار، کلید موفقیت استارتآپهای مشهور
هرچه کارکنان بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند، میزان مشارکت آنها نیز بیشتر میشود.
صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، راه رسیدن به موفقیت استارتآپها هستند
احمد انارکی: توسعه بیشتر دانشبنیانها، نیازمند فراهم کردن زیرساختهای بیشتر توسط دولت و نیز جذب سرمایهگذاران خارجی است.
۴ توصیه برای ایجاد یک کسبوکار چند میلیون دلاری (قسمت دوم)
چه چیزی یک استارتآپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا میکند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟