نوشته های مرتبط: تبلیغاتی که با اتوبوس‌ها هم‌سفر می‌شوند

مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

فروش بخشی از بازاریابی است و به‌شدت با آن در هم آمیخته است؛ به‌طوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار دشواری است.

بررسی مدل کسب‌وکار شرکت کریگزلیست

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

بررسی مدل‌های کسب‌وکار موجود به شما دید خوبی از شرکت‌های بزرگ می‌دهد و با الگوبرداری صحیح و هوشمندانه از آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را در مسیر درستی قرار دهید.

حق نشر، فرایندی موثر در برندینگ افراد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

همایش بزرگ آینده بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰/ ۶ دقیقه

رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.

هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.