نوشته های مرتبط: کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

پیامک‌ها چگونه کسب‌وکار ما را توسعه می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۰/ ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیت‌های استفاده از پیامک‌ها در بازاریابی کسب‌وکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها می‌پردازیم.

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.

بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب به‌کمک محتوای با کیفیت

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که به‌وضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام می‌شود.

گوش‌دادن معجزه می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

چگونه بتوانیم شنونده خوبی برای حرف‌های دیگران باشیم و کیفیت ارتباط با آنها را متحول کنیم؟

ستون فعالیت استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاری خطرپذیر است

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰/ ۱۳ دقیقه

سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیست‌بوم استارت‌آپ‌ها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.