نوشته های مرتبط: کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزار‌های فروش

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

۱۰ تجربه شغلی که قبل از ۳۰ سالگی باید تجربه کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه به‌دنبال پیشرفت بسیار سریع در کار هستند. اگر سن شما کمتر از ۳۰ سال است، به تجارب شغلی مهم‌تری قبل از رسیدن به پیشرفت نیاز دارید.

استارت‌آپ‌ها راه رسيدن به توسعه اقتصادی را كوتاه می‌کنند (قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

دکتر عبدالرضا بهادری‌فرد: «استارت‌آپ‌ها بنا به ذات، ماهیت و فلسفه وجودیشان، با جذب سرمایه به‌سرعت به نتیجه می‌رسند و ارزش افزوده اقتصادی قابل ملاحظه‌ای خلق می‌کنند.»

سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اختراع یا تولید یک محصول، راحت‌ترین قسمت راه‌اندازی کسب‌و‌کار است. سختی کار زمانی آغاز می‌شود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.

از فرسودگی در مدیریت کسب‌وکارتان پیشگیری کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برابر است با قبول کردن مسئولیت‌های جدید و زیاد. چگونه می‌توان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟

چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفه‌ای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۷ دقیقه

نوع معرفی کسب‌وکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسب‌وکار شما نقشی مهم ایفا می‌کنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.