نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.
شتابدهندهها میتوانند به کانونهای اشتغالزایی کشور تبدیل شوند
خاناحمدی: شتابدهندهها، کشور را به سمت اقتصاد دانشبنیان پیش خواهند برد.
چرا کارآفرینان باید از شکستهای خود استقبال کنند؟
با هر شکست و جواب منفی، شما یاد میگیرید چگونه تطبیق یابید و در تلاش بعدی موفق شوید.
خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه
با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارتآپ خود، میتوانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.
مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
در این اینفوگرافیک، به بررسی مدلهای کسبوکار به کمک یک گاو میپردازیم!
تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
باظهور خدمات تبلیغ و اطلاعرسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسبوکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.
کسبوکارهای کوچک چگونه میتوانند جهانی شوند؟
توصیهها و عوامل مهم برای موفقیت در بازارهای بینالمللی؛