نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۱/ ۱۷ دقیقه

نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالش­های پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.

یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

از نظر مدیران شرکت‌های بزرگ، یک کارمند خوب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در این مطلب به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.