نوشته های مرتبط: گوگل، از فرمول تشکیل تیمهای موفق خود پرده برداشت
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
جابجایی و اخراج کارمندان چه پیامدهایی دارد؟
در سازمانهای موفق، اخراج کارمندان همیشه به عنوان آخرین گزینه منطقی مورد بررسی قرار میگیرد.
چه ویژگیهایی یک مدیر فروش را «بهترین» میکند؟
مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان میدهد و سبب پیروزی تیم فروش میشود، پرداختهایم.
با دیدن این نشانهها، احتمال اخراج شدن خود را جدی بگیرید
در این مطلب شما را با نشانههایی آشنا میکنیم که نشان از نارضایتی مدیرتان و احتمال اخراج شدن شما دارند.
پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
پویایی سیستم در سازمانهایی استفاده میشود که با تصمیمگیریهای پیچیده و مهم مواجهاند و بهدنبال بینش یکپارچهای از مشکلات اساسی هستند.
با آغوش باز از تغییرات ضروری در مسیر کسبوکار استقبال کنید
تغییرات ضروری و پیشبینی نشده، همیشه در مسیر یک استارتآپ سبز میشوند! در چنین شرایطی استارتآپی پیروز میدان است که خود را با این تغییرات وفق دهد.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.