نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.
پیشبینی رشد ارزش استارتآپهای عربی حوزه خلیج فارس تا ۹۲۰ میلیارد دلار
تحقیقات نشان میدهند تا سال ۲۰۲۲ میلادی، کسبوکارهای کوچک و متوسط کشورهای عربی خلیج فارس، با رشدی ۱۵۶ درصدی، ارزش خود را از ۳۵۰ میلیارد دلار (۲۶درصد تولید ناخالص داخلی) به ۹۲۰ میلیارد دلار میرسانند.
از مدیریت بودجه شخصی تا شبکهای برای آموزش و یادگیری
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گستردهتر میکند و باعث میشود که نگاه عمیقتری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.
میزان حقوق منطقی صاحبان کسبوکار چقدر است؟
شما بهعنوان مالک یک کسبوکار، همیشه میتوانید حقوق بالاتری برای خودتان در نظر بگیرید؛ ولی آیا این تصمیم روی کسبوکار شما تاثیر میگذارد؟
اردیبهشت استودیو، سازنده بازیهای نوستالژیک تلفن همراه
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که بازیهای دوران کودکی را با تکنولوژی امروزی پیوند میزند و بازیهای چندنفره آنلاین میسازد.
حق امتیاز و اهرمسازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.