نوشته های مرتبط: چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

کارآفرینی که ۲۷ بار نه شنید

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

جیمز راین‌هارت کارآفرین موفقی است که ۲۷ بار از سوی سرمایه‌گذاران پاسخ منفی شنید.

میزان موفقیت و شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.

بازاریابی با خاطرات جمعی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

روش‌های تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی کدبری با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف کارآمد بوده است.

چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

شرکت‌های موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر داده‌اند.

با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقع‌بینانه به بازار، هیچ کسب‌وکاری به نتیجه نمی‌رسد.

همه حامیان استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰/ ۱۷ دقیقه

استارت‌آپ‌ها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.

۶ میان‌بر کشنده برای استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسب‌وکار را به نابودی می‌کشاند.

بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

برای ورود بنگاه‌های اقتصادی به بازار SME، ساده‌ترین شرایط در نظر گرفته شده است.