نوشته های مرتبط: چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبونهای بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.
داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
بازاریابی رابطهای چیست و چگونه میتوان از آن بهرهمند شد؟
با تمرکز بر بازاریابی رابطهای، کسبوکار خود را متحول کنید.
آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
پلتفرم فروشگاهی دیجیکالا (مارکتپلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیتهای دیجیکالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربههای کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجیکالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.