نوشته های مرتبط: ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۱۶ دقیقه

تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین می‌کند.

موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمین‌شده نیست!

۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

واژه‌ی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژه‌ی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت می‌کند. اما صاحبان کسب‌وکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

پنج استراتژی هوشمندانه که شما را به یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای تبدیل می‌کنند

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

شما به‌عنوان یک کارآفرین همواره در موقعیتی قرار دارید که باید بر سر منافع کسب‌وکارتان مذاکره کنید و برای یک مذاکره‌ حرفه‌‌ای لازم است مهارت‌های این کار را به‌خوبی فرا بگیرید.

۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها می‌پردازیم که فهرست آن‌ها مدتی پیش توسط وب‌سایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.

چگونه مشتری‌هایی با انتظارات نابه‌جا را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴/ ۹ دقیقه

مشتری‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر به نقشه‌ی مسیر نیاز دارند. این کار کمک می‌کند مشتری چشم‌انداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.