نوشته های مرتبط: ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسب‌وکارتان تاثیر می‌گذارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۲۳ دقیقه

شاخص کلیدی عملکرد یا kpi یکی از مهم‌ترین شاخص‌های قابل اندازه‌گیری است که برای سنجش عملکرد فرد، بخش یا سازمان در دستیابی به اهدافشان در نظر گرفته می‌شود.

هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر قیمت‌گذاری و شناسایی مشتری به‌درستی انجام نشود، استارت‌آپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایه‌گذاری، به این کار ساختن مدل کسب‌و‌کار می‌گویند.

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.

حفظ شأن و هویت برند، مهم‌ترین استراتژی روابط‌ عمومی

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

ساز‌و‌کار شرکت‌های چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.