نوشته های مرتبط: چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
چگونه راهبری تاثیرگذار برای استارتآپ خود باشیم؟
شیوه تعامل میان مدیران و کارکنان در یک سازمان کوچک، متفاوت با یک شرکت بزرگ است.
چگونه در مذاکرات تجاری، به توافق دلخواه خود برسیم؟
توافق در مذاکرات تجاری، اصول مشخصی دارد که بدون آگاهی از آنها، رسیدن به نتیجه دلخواه در مذاکره ممکن نیست.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.