نوشته های مرتبط: پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
مرحله تبدیل در «اینتورک» چگونه انجام میشود؟
اینتورک به افراد کمک میکند و یاد میدهد که چطور به بیشترین بازدهی برسند و از پولی که میگذارند به چند برابرش دست یابند.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.
توئیتر چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری توئیتر و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشتآور است؟
بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این حال ویژگیهایی دارد که باعث میشود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.
حقایق شگفتانگیز درباره گوگل
در این اینفوگرافیک به حقایق جالبی درباره بزرگترین موتور جستوجوی اینترنتی میپردازیم؛ بهراستی در پشت صفحه ساده و سفیدرنگ گوگل چه میگذرد؟