نوشته های مرتبط: ۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

امروزه کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آن‌ها در این رسانه‌ها می‌شود.

اسنت‌وی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانه‌ها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک می‌کند.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۷ دقیقه

نوع معرفی کسب‌وکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسب‌وکار شما نقشی مهم ایفا می‌کنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.

هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.