نوشته های مرتبط: بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.

آسیب‌شناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آسیب شناسی سازمان کمک می‌کند تا شرایط فعلی سازمان‌ها با معیارهای ایده‌آل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.

از سیستم نام‌گذاری تا بازاریابی تک‌به‌تک

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر قیمت‌گذاری و شناسایی مشتری به‌درستی انجام نشود، استارت‌آپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایه‌گذاری، به این کار ساختن مدل کسب‌و‌کار می‌گویند.

از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.