نوشته های مرتبط: ۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
تدوین قوانین جدید راه اصلی برای حمایت از کودکان در فضای مجازی
رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین سیاستهای حفاظت از کودکان را از مهمترین راهکارهایی دانست که میتواند در صیانت از حقوق کودکان در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.
بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟
در این گزارش به شرح کارگاه «بازاریابی محتوایی» که به همت نوآفرینان برگزار شده است، میپردازیم.
واقعیت مجازی؛ این بار در باشگاه رئال مادرید!
هواداران تیم رئال مادرید از این پس میتوانند گلها و جلسات فنی باشگاه را به کمک تکنولوژی واقعیت مجازی تماشا کنند.
نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چهار اشتباه در بازاریابی دیجیتال
خرید فالورهای تقلبی در رسانههای اجتماعی و ارسال ایمیلهای غیرضروری به مشتریان از جمله اشتباهاتی است که میتواند رشد کسبوکارتان را متوقف کند.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.
گزارشگر حرفهای در بازاریابی دیجیتال شما
کارگاه «گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) با رویکرد مارکتینگ»، با تلاش «آکادمی کارآفرینی تهران»، ظهر روز پنچشنبه ۲۲ تیرماه در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. در این مطلب، به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!
با بهترین زمان برای تولید محتوا در رسانههای اجتماعی آشنا شوید.