نوشته های مرتبط: اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال
آنچه در این اینفوگرافیک مشاهده میکنیم قوانین خطوط قرمز تولید و انتشار محتوا در فضای دیجیتال و مجازی است.
چرا استارتآپها شکست میخورند؟
در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارتآپها و ویژگیهای مشترک میان استارتآپهایی که از شکست گریختهاند میپردازیم.
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار میشود.
فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر آژانسهای هواپیمایی گذاشت؟
گزارش استارتآپ راوی، تحلیلگر شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که آژانسهای هواپیمایی بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۶۴ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شدهاند.
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
چگونه بر خستگی در محیط کار غلبه کنیم؟
در این اینفوگرافیک به راهکارهایی میپردازیم که پس از یک شب سخت میتوانند خستگی شما در محیط کار را کاهش دهند.
چگونه برای مطالب خود، تیتر جذاب انتخاب کنیم؟
امروزه انتخاب تیتر جذاب برای مطلب، از خود محتوای مطلب مهمتر شده است. در این مطلب به راهکارهایی برای انتخاب تیترهای جذاب میپردازیم.