نوشته های مرتبط: بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
دراپباکس در راه عرضه عمومی سهام
سرانجام شایعات دنبالهدار در مورد دراپباکس در حال تبدیل شدن به حقیقت هستند و این شرکت سهام خود را بهصورت عمومی عرضه خواهد کرد.
بازاریابی ویروسی؛ عامل گسترش پرسرعت برندها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.
وام دردی از استارتآپها دوا نمیکند
سوای از مسائل زیرساختی، وزارت ارتباطات فضای گفتوگو در باب حوزههای خدماتی مختلف را فراهم کرد. انصافا مرکز ملی فضای مجازی هم کار ارزشمندی را انجام داد و گزارشات خوبی هم تنظیم کرد که در صحن شورای عالی فضای مجازی و هیات دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
آشنایی با سه عنصر تاثیرگذار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هشتمین استارتآپ دمو در حوزه آموزش برگزار میشود
یکی از چالشهای زیستبوم نوآوری و استارتآپی کشور، نبود فرصتها و بسترهای جذب سرمایه است.