نوشته های مرتبط: نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
از یک محصول شکست خورده چه درسهای میتوان گرفت
برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه میکنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.
رفع موانع بیمهای کسبوکارهای نوپا
وزارتخانههای «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «ارتباطات و فناوری اطلاعات» درباره رفع موانع بیمهای کسبوکارهای نوپا به توافق رسیدند.
درسهایی که باید از استارتآپ شکست خورده آموخت
گفته میشود که شکست پیشنیاز موفقیت است. ولی تفاوت کارآفرینان بزرگ که خود را از نابودی شکست نجات میدهند و افراد عادی که از بین میروند در چیست؟
آژانس فضایی اروپا از ۵۰۰ استارتآپ حمایت میکند
رییس سازمان فضایی ایران در صنعت فضایی ایران در نشستی مشترک با مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: «جایگاه ویژه ای در جایگاه علمی کشور دارد.»
کسبوکارهای نوپا چگونه میتوانند مالکیت فکری ایدههای خود را حفظ کنند؟
زمانیکه خانه یا خودرویی را میخرید، به راحتی میتوانید با ثبت سند مالکیت خودتان را نسبت به آن ثابت کنید. حال فرض کنید ایدهای خلاقانه برای ایجاد کسب و کارتان دارید، آیا میتوانید فکر و ایده خود را هم به نام خود ثبت کنید؟
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
دیجیکالا به دنیای فینتک وارد میشود
شب گذشته در نشست خبری دیجیکالا اعلام شد: «استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا ادغام و برند دیجیپی خلق شد.» به گفته مدیران دیجیکالا ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون صورت پذیرفته است.