نوشته های مرتبط: نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
شناسایی صحیح جامعه هدف، کلید موفقیت در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها؛ ابزار تقویت مهاجرت معکوس روستاییان
این روزها شاهد رونق چشمگیر استارت آپها یا همان کسب و کارهای نوپا در کشور هستیم.بر اساس آمار موجود طی چهار سال اخیر این فعالیتها ۳۲ برابر رشد داشته است.
فعالیت بیش از ۵ هزار شرکت دانشبنیان در دانشگاههای سراسر کشور
قائممقام وزیرعلوم در امور بینالملل از عملکردمثبت استارتآپها و فعالیت بیش از پنجهزار شرکت دانشبنیان در دانشگاهها خبر داد.
نقش مهم محصولات جایگزین و شعار تبلیغاتی در توسعه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
سرمایه گذاریهای جدید علیبابا
شرکت علیبابا، تصمیم دارد با سرمایه گذاری میلیارد دلاری به روی پروژه "استراتژی جدید خرده فروشی" که ترکیبی از سرویسهای آنلاین و آفلاین است، کسب وکار خود را توسعه دهد.
نگاهی بر برنامهریزی راهبردی و راهنمای طراحی برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.