نوشته های مرتبط: نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
از مفاهیم زبان بصری برند تا تبلیغات فراگیر
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فاکتورهای ضروری جذب سرمایه از نگاه یک سرمایهگذار وی سی
مدیر یکی از برترین شرکتهای سرمایهگذاری ریسکپذیر ژاپن ارتباطات حرفهای و مدل کسبوکار هوشمندانه را رمز موفقیت استارتاپها میداند.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
دراپباکس در راه عرضه عمومی سهام
سرانجام شایعات دنبالهدار در مورد دراپباکس در حال تبدیل شدن به حقیقت هستند و این شرکت سهام خود را بهصورت عمومی عرضه خواهد کرد.
بازاریابی ویروسی؛ عامل گسترش پرسرعت برندها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
وام دردی از استارتآپها دوا نمیکند
سوای از مسائل زیرساختی، وزارت ارتباطات فضای گفتوگو در باب حوزههای خدماتی مختلف را فراهم کرد. انصافا مرکز ملی فضای مجازی هم کار ارزشمندی را انجام داد و گزارشات خوبی هم تنظیم کرد که در صحن شورای عالی فضای مجازی و هیات دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
آشنایی با سه عنصر تاثیرگذار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.