نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.
توضیحاتی پایهای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی
امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.
روابطعمومی چیست و چرا مهم است؟
روابطعمومی یعنی هنر ارسال پیامهای مناسب به افراد در مکانهای مناسب و بیان روایتهای متناسب با اهداف.
پیشنیازهای راهاندازی استارتآپ
برای راهاندازی کسبوکار بهتر است عجله نکنید، قدمهای درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارتآپ بیشتر شود.
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.