نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

چگونه با استفاده از تجارت مکالمه‌ای، کسب درآمد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

تجارت مکالمه‌ای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکت‌ها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفته‌اند.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان می‌رسانیم.

تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی

۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسب‌وکارها می‌پردازیم.

هفت نکته‌ برای داشتن یک لوگوی تاثیرگذار

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در یک‌ نگاه، لوگوی کسب‌وکار شما، نشان‌دهنده‌ فعالیت شرکت شما و بیان‌کننده ماموریت آن است.

خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه

۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارت‌آپ خود، می‌توانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.

تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

باظهور خدمات تبلیغ و اطلاع‌رسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.

جام رمضان دیجی‌کالا

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

دیجی‌کالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.